Eerste reisverslag! - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Jacky Bree - WaarBenJij.nu Eerste reisverslag! - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Jacky Bree - WaarBenJij.nu

Eerste reisverslag!

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jacky

15 September 2013 | Nederland, Dronten

Hallo Allemaal!

Nog 2 weekjes en dan is het zover! Dan zit ik al in het zonnige Suriname. De tijd gaat nu snel, het aftellen is begonnen! Op 28 september vliegen we om kwart over 11 's ochtends naar Suriname. We gaan in totaal met een groep van 15 mensen naar Suriname toe. We volgen allemaal de minor ISD, maar ieder vanuit hun eigen vakgebied. Ik ga samen met Laura namens logopedie.
Voor die minor gaan we een project uitvoeren op een voorschoolse opvang waar we waarschijnlijk een protocol gaan ontwikkelen om logopedie beter te laten integreren in het schoolaanbod.
Ontzettend veel zin in!

Deze weken ben ik nog druk bezig met de voorbereidingen. Zo moet ik mijn ov stopzetten en mijn stufi omzetten naar een uitwonende beurs. Maar als het goed is, is dat nu allemaal in behandeling. Aankomende vrijdag gaan Laura en ik onze visums halen. Hiervoor moeten we naar het consulaat in Amsterdam, dus maken we er ook nog maar een dagje shoppen van, om de laatste spulletjes te halen voor in Suriname ;).

Gisteren al afscheid genomen van de Hema. Zo merk ik toch dat het nu wel erg dichtbij komt!
Volgend weekend is het tijd voor wat afscheidsfeestjes, waar ook nog wat voor geregeld moet worden. Kortom, drukdrukdruk ;).
Ik ga iedereen ontzettend missen! Maar ik heb ook wel heel erg veel zin in het avontuur dat mij te wachten staat!

Via deze weg hoop ik jullie in Suriname een beetje op de hoogte te kunnen houden van mijn avonturen!

Veel liefs,
Jacky

  • 15 September 2013 - 13:39

    Erica:

    Halloi Jacky
    Ik wens je heel veel succes en heel veel plezier!!!
    Ik zal je reisverslag zeker gaan volgen.

    Groetjes Erica

  • 15 September 2013 - 15:37

    Coen En Anja:

    ha die Jack,

    het gaat zeker opschieten nu. Het is een mooie kans om je
    verder te ontwikkelen en ervaring op te doen. Wij hopen dat je
    met volle teugen gaat genieten daar, maar dat zal wel lukken. Uiteraard
    gaan wij je hier ook missen hoor. Gelukkig is er Skype en je reisblog zodat
    je altijd dicht bij bent.
    Super mooie kans voor je.
    Dikke knuffel van de poldermaatjes.


  • 15 September 2013 - 17:33

    Renate De Jager:

    Hoi Jacky,
    Leuk om nu al wat te lezen, ik hoop dat je ons goed en veel op de hoogte zal houden
    Over de gebeurtenissen in Suriname.
    Onder Skype staat je naam al, dus bellen kunnen we ook.
    Volgende week zeggen we pas gedag.
    Tot volgende week xxx

  • 15 September 2013 - 17:58

    Danielle Bolmer:

    Hey Jacky,
    Veel plezier in Suriname!!!!
    Ik zie vast nog wel wat foto's verschijnen.

    Liefs x

  • 16 September 2013 - 19:12

    Cornelien:

    Een goede reis & heel veel plezier daar!
    Ben heel benieuwd hoe dat project wordt, dus ga je zeker volgen!

    x

  • 16 September 2013 - 19:17

    Mirjam:

    Veel plezier en succes daar!
    Ben benieuwd hoe jullie het daar straks hebben dus ga jullie zeker volgen ;)
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronten

Suriname!

20 jaar, logopediestudente

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

curaçao!

05 Januari 2014

december: feestmaand!

28 November 2013

Halverwege

15 November 2013

Tijd voor een update!

27 Oktober 2013

Alweer een maand voorbij!
Jacky

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 585
Totaal aantal bezoekers 5910

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 23 Januari 2014

Suriname!

Landen bezocht: